сервіс

  1. Гарантійне обслуговування:

Наш Сервісний центр був організований в 2007 році Наш Сервісний центр був організований в 2007 році. Ми постійно розвиваємося і ніколи не стоїмо на місці, тому накопичили великий досвід і величезні практичні знання, які готові застосовувати для блага наших клієнтів. На сьогоднішній день ми готові запропонувати Вам весь комплекс послуг по ремонту та обслуговуванню електро, бензо, пневмо- інструменту провідних торгових марок вітчизняного і імпортного виробництва, таких як: Makita, Hitachi, Джілекс, Интерскол, Диолд, KÄRCHER, Нева, Ока, Угра, MegArsenal і ін.

Для виконання Вашого замовлення в нашому Центрі є все необхідне. Майстерня оснащенна високоточним спеціалізованим обладнанням, ремонт проводиться професійними механіками, які отримали відповідні сертифікати, з використанням оригінальних запчастин і спеціального устаткування. Функціональні випробування, регулювання, випробування на безпеку проводяться після кожного ремонту. Ми співпрацюємо тільки з прямими постачальниками, що дозволяє використовувати тільки оригінальні запчастини та оперативно виконати замовлення і істотно зменшити вартість ремонту. Обслуговування проводиться за готівковий і безготівковий розрахунок. Укладаються договори на постійне сервісне обслуговування Вашого інструменту. У разі нерентабельності ремонту за Вашим бажанням надається акт списання інструменту. Всі замовлення виконуються оперативно і в максимально короткі терміни.
Неправильна експлуатація або закінчення терміну експлуатації може привести до поломки Вашого інструменту. найчастіше ремонт інструменту набагато вигідніше, ніж покупка нового, тому ми радимо Вам звернутися в наш Сервісний центр. На всі виконані роботи по ремонту інструменту видається гарантія на 1 місяць.
Так само в нашому сервісному центрі Ви можете придбати оригінальні запчастини компаній-виробників.

Послуги надаються СЦ Арсенал:

Виготовлення РВД Ремонт РВД
Виготовлення ланцюга для електро та бензопил. Ремонт ланцюга для електро та бензопил.
Заточення ланцюга для електро та бензопил. Гарантійний ремонт.
Післягарантійний ремонт. Виїзний ремонт.
Виїзна налагодження устаткування. Діагностика інструменту та обладнання
Оренда обладнання. Продаж запасних частин.
Стіл замовлень запасних частин.

тел.54-04-04; 8-962-476-4777; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. У вас повинен бути включений JavaScript для перегляду.

Русин Дмитро Віталійович

тел.200-758; 8-962-476-4488; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. У вас повинен бути включений JavaScript для перегляду.

Контакти та адреси Сервісних Центрів:

www www.servis-arsenal.ru

ru

Гарантійне обслуговування:

  • Гарантійним обслуговуванням товару є безкоштовне усунення можливих недоліків продукції, що виникли з вини виробника, за умови дотримання всіх правил зберігання, транспортування та експлуатації, що встановлюються виробником.
  • Термін гарантійного обслуговування встановлюється самим виробником товару і залежить від виду продукції.
  • Для збереження гарантії технічне обслуговування і ремонт повинен здійснюватися тільки авторизованими сервісними центрами фірм виробників, що мають на те відповідні повноваження. Адреси цих магазинів вашого міста можна дізнатися в гарантійному талоні, на офіційному сайті виробника або у нас на сайті.
  • Перш, ніж почати експлуатацію придбаної вами продукції, рекомендується уважно ознайомитися з умовами та керівництвом по експлуатації даної продукції. Інструкція по експлуатації поставляється самим виробником в комплекті документів з товаром (як правило, вона знаходиться в коробці з продукцією).
  • Гарантійний талон (якщо його наявність передбачено виробником на даний товар) є єдиним документом, який підтверджує право на гарантійний ремонт і обслуговування придбаного товару. Без пред'явлення заповненого талона претензії не приймаються. Обов'язково перевіряйте заповнення гарантійного талона.
  • Гарантійний ремонт проводиться в тому випадку, якщо виріб буде визнано сервісним центром несправним через заводський дефект, і тільки протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні.

У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено якщо:

  • Будь-які захисні знаки (позначки, пломби) були пошкоджені користувачем.
  • Просування виробником серійні номери або маркування вироби не відповідають, з яких-небудь причин, відомостям, зазначеним в гарантійному талоні.
  • Продукція піддавалася ремонту особами або організаціями, що не мають на це прав і відповідних ліцензій, а так само відповідних норм з техніки безпеки.
  • Дефекти викликані через застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в технічній інструкції або в керівництві по експлуатації.
  • Пошкодження вироби відбулося з порушенням правил і умов установки і підключення, так само адаптації продукції під місцеві і технічні умови самого покупця, експлуатації, транспортування і зберігання.
  • Пошкодження продукції відбулося в слідстві природних стихій. До яких відносяться: повені, пожежі, землетруси та інших ситуацій, включаючи побутові чинники, які не можуть залежати від постачальника.
  • Продукція при візуальному огляді має електричні і / або механічні пошкодження.
  • Пошкодження продукції виникло через попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах або тварин, різних сторонніх речовин.
  • Дефекти або пошкодження викликані тим, що використовувалися витратні матеріали, які не можуть відповідати вимогам експлуатації. Також, якщо пошкодження викликані використанням запчастин і / або витратних матеріалів, які не є оригінальними або офіційної заміною оригінальним.
  • Термін технічного і профілактичного обслуговування, не була дотриманий користувачем. (В разі, якщо ця процедура і термін необхідні для даної продукції).