Лідер серед "паразитів". Чим Meizu Pro 7 відрізняється від інших "китайців"
У Китаї відбулася презентація Meizu Pro 7 і 7 Plus - апарати отримали по два дисплея і по дві камери. Павло Городницький пояснив, чому новий флагман китайців не соромно порівнювати з флагманами А-брендів.
Цього року китайські бренди захоплюють ринок вже не так агресивно, як в 2016-му. Досить вивчити список головних новинок, щоб зрозуміти, що дійсно епохальних серед них немає.
Наприклад, Xiaomi Mi6 - класичний флагман для бідних. Він оптимальний характеристиками і непротівен дизайном, але цільова аудиторія цього смартфона ясна - люди, які або не хочуть, або не можуть купити Galaxy S8 або iPhone 7. Саме на них орієнтувалися в Xiaomi, надаючи шанс заощадити з мінімальними втратами в якості.
Honor 9 - з тієї ж серії: бюджетна та гідна копія конкурентів. Зі специфікаціями все дуже пристойно, проте свого обличчя немає. У цю ж корзину летить Huawei P10 - там теж туго з фантазією, але добре з клонуванням.
А ось OnePlus 5 - справжня ганьба. Люди в нахабну обвели iPhone 7 Plus та викотили убогий копіпаст за два місяці до прем'єри нового айфона. При цьому OnePlus облажалася з камерою (вона жахлива) і поставила цінник в 500 євро - образливо дорого для смартфона з Китаю.
З місією терпимо впоралися тільки в Lenovo: зовні Moto Z2 Play не схожий на iPhone і Galaxy, зате тримає заряд по два дня в активному режимі. Телефон непоганий, але захоплюватися їм важко: нічого принципово нового Moto не показала.
Тим дивніше, що піонером в дизайні стала Meizu - компанія, яка з першого дня існування паразитувала на чужих напрацюваннях. У 2003-му китайці репродукували плеєр від Cowon, в 2007-му - iPod Nano, а ближче до кінця нульових переключилися на айфони. Загалом, карма Meizu давно зіпсована, але в 2017-м азіатський бренд раптово змінив своєї філософії.
Характеристики моделей Pro 7 і Pro 7 Plus пролізли в Мережу за пару тижнів до презентації - швидше за все, їх злили з самої компанії, щоб засвітитися в провідних IT-виданнях. Спочатку здавалося, що публіці підсунули фейки, але чим більше шпигунських знімків прилітало з Китаю, тим швидше росла впевненість в тому, що в Meizu Pro 7 дійсно приліпили додатковий екран на задню панель.
Тепер це факт: у нового флагмана правда два дисплея. Зрозуміло, можна згадати легендарні YotaPhone і YotaPhone 2, але тут зовсім інша історія.
По-перше, бонусний дисплей Pro 7 має діагональ всього 1,9 дюйма і не займає всю задню панель, як у "Йотафона". По-друге, допоміжний екран в Meizu кольоровий, а не чорно-білий, як в російському смартфоні. По-третє, чи китайці копіювали гаджет, який очевидно провалився. Так що другий дисплей - ставка ва-банк і виклик всьому ринку.
Призначення у екрану теж цілком конкретні: перегляд повідомлень, управління музикою і Селфі за допомогою основної камери.
Але головна фішка в тому, що на задній дисплей в якості скрінсейвера можна поставити будь-яку картинку і вона буде горіти постійно. У підсумку виходить повноцінна кастомизация зовнішнього вигляду: кожен смартфон буде по-своєму унікальним.
Ще не відомо, наскільки практичним і затребуваним виявиться рішення Meizu (може, будуть вигоряти пікселі?), Але на тлі безликих суперників Pro 7 однозначно виділяється.
В іншому смартфон теж тримає рівень. Нижче - ще 5 вирішальних переваг:
1. Meizu Pro 7 вийшов в двох виконаннях - 5,2-дюймовому і 5,7-дюймовому (7 Plus). Тут варто нагадати, що Xiaomi Mi6 чомусь дебютував лише в одному розмірі - 5,1 дюйма.
2. Meizu не гнався за трендом і зберегла 3,5-дюймовий роз'єм. Дуже дякую.
3. Дизайнери пошкодували користувачів і технічно вкрали у Apple оформлення подвійний камери. Модулі об'єднані в окремий блок - цей варіант набагато солідніше того, що задіяний в Mi6, де розрізнені гуртки камер нагадують очі.
4. У Meizu Pro 7 Plus підтримується технологія швидкої зарядки mCharge 4.0. Її представили на MWC 2017 початку цього року - судячи з усього, акумулятор фаблет (3500 мА * ч) можна буде зарядити з 0 до 100 відсотків за 30-35 хвилин.
5. Китайці традиційно обіцяють хороший звук - його повинен забезпечити Cirrus Logic CS43130. Цей ЦАП був представлений тільки на початку 2017 року, і його називають одним з найкращих варіантів для мобільних пристроїв.
Насправді, в Meizu Pro 7 можна причепитися тільки до процесора - він далеко не такий потужний, як Snapdragon 835 в Xiaomi Mi6. Хоча явних гальм все одно чекати не варто - в 99% сценаріїв продуктивності вистачить і з чіпами MediaTek.
Тепер про погане. Незважаючи на вдалі знахідки, ціна на Meizu, швидше за все, буде неадекватною і купувати "китайця" "на старті", мабуть, не варто. За російською ціною Pro 7 ще нічого не ясно, але легко спрогнозувати, що у нас в країні мінімальна модифікація буде коштувати від 30 до 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на початку продажів. Чи готові ви на ці витрати або краще інвестувати в топовий Samsung минулого року?
Експеримент Meizu гідний респекту - китайці вибрали свій шлях і нарешті зробили щось ексклюзивне. По крайней мере, Pro 7 не соромно порівнювати з флагманами А-брендів, позбавленими допоміжного дисплея. Однак не варто забувати про реноме Meizu, вони поки ще B-бренд, і довести комусь зворотне буде важко.
Девайс від Meizu - безумовно найяскравіший смартфон, випущений китайськими брендами за сім місяців цього року. Тепер потрібно дочекатися багатообіцяючих релізів Moto Z2 Force і Nokia 9 - можливо, ці смартфони все ж скинуть з трону оригінальний Pro 7.
Може, будуть вигоряти пікселі?Чи готові ви на ці витрати або краще інвестувати в топовий Samsung минулого року?