Найдешевший у світі планшет на Android 4.0: перший погляд

Але - намагалися. Кілька місяців тому ми розповідали про анонсований у вересні планшет Lenovo IdeaPad A1 c дуже привабливими характеристиками. Його передбачалося продавати в роздріб за 200 доларів ... проте, далі анонсів і перших фотографій справа так і не пішла, планшет просто зник з екранів радарів, як ніби його й не було.

Напевно, в Lenovo подумали, що вони якось погарячкували з ціною. Ну самі подумайте - що можна випустити за 200 доларів в роздріб? Явно щось, на чому можна буде економити зі страшною силою. Ось і доекономілісь, мабуть.

Але Lenovo - це все-таки частково спадкоємець IBM, старої і бородатої компанії, чия назва вже вписано в скрижалі історії ім'ям прозивним. А що таке Leader International? Да нічого. Але, може бути, поки нічого?

Але, може бути, поки нічого

Leader International Impression 10A

No brand - no band

Якщо задуматися, то велика частка ціни за той або інший пристрій являє собою вартість бренду. Як ринкова, так і, напевно, та, у скільки оцінила її сама компанія, яка створила цей бренд. Скажімо, HTC цінує себе високо, тому і встановила на свою невдалу лоу-кост модель Salsa ціну, абсолютно не відповідає реаліям.

А от Huawei IDEOS X5 , Який коштує не в приклад дешевше, пропонує набагато кращі характеристики, та й працює не в приклад спритніше. Але то Huawei - компанія, що має велику ціну і вагу в сегменті B2B, а HTC - вже завоював позиції консьюмерской бренд, який має право брати за марку трохи більше, гарантуючи при цьому певний набір як підтримки користувачів, так і взагалі якості.

Ось приблизно схожі речі можна сказати про безвісну компанію Leader International. Ніхто про неї не знає, та й в Китаї подібних виробників греблю гати; зазвичай їх популярність обмежується місцевим ринком. Тому і назва така дивна - багато китайців наївно вважають, що чим голосніше ім'я, то тим помітніше вони будуть на тлі інших пристроїв для дивних білошкірих людей з круглими очима і тугими гаманцями (згадаємо «урядовий» планшет, випущений компанією з нереально пафосною назвою Red Group Number One ). Особливо це очевидно при будь-якій покупці в китайському інтернет-магазині, коли європеєць хвалить товар за п'ять доларів, а китайський покупець (та, на локальному ринку такі інтернет-магазини теж користуються невеликим попитом) скаржиться, що це коштує вдвічі дорожче, ніж продається в магазинчику на розі. Так для кого продаємо щось?

Так для кого продаємо щось

Робить екран із співвідношенням сторін 4: 3 - рішення більш ніж неоднозначне

Американська мрія

Але, проте, поганий той солдат, який не мріє стати генералом, і таким генералом захотіла стати Leader International. А генерал не буде генералом, якщо не запропонує як мінімум актуальний продукт, а ще краще - щоб він помітно відрізнявся від продукту конкурента.

Як сьогодні найпростіше відзначитися? Легко: запропонувати або щось ультранеобичное, або ультрадешевий. А ще краще - поєднувати обидва ці принципи. Оскільки ні для кого не секрет, що сьогодні більшість смартфонів, планшетів і лептопів схожі один на одного як дві краплі води, відрізняючись в незначних деталях і змагаючись переважно в вартості бренду (але Coca-Cola їм все одно не наздогнати).

Помріявши таким чином, брати-китайці запропонували пересиченому і роздутого від кількості гаджетів світовому ринку свій продукт. Та такий, що його відразу все і помітили.

Ткнем пальцем

Помітили його, перш за все, тому, що Leader International, помахавши прапорцем, повідомив, що роздрібна ціна двох нових планшетів становитиме 179 і 299 доларів США. Перша цифра відноситься до семидюймовий моделі I7A, друга - до десятидюймові I10A. Але однією ціною сьогодні не взяти: технічні характеристики повинні бути такі, щоб всі здивувалися і запитали «А як так можливо?». Leader International запевнив шановану публіку, що та характеристики у його продуктів - ну зовсім як у великих і дорогих «таблеток».

Leader International запевнив шановану публіку, що та характеристики у його продуктів - ну зовсім як у великих і дорогих «таблеток»

Сенсорні кнопки розташовані стандартно для пристрої з вертикальною орієнтацією

Ринок зацікавився. Звичайно, бюджетних планшетів в магазинах представлено чимало, а в китайських інтернет-магазинах ще більше, але за якістю вони програють навіть самому дешевому брендовому планшету. Матовий екран з низьким дозволом і поганий чуйністю; най-най жахливі в світі камери, дивна і незручна оболонка і малопотужний процесор - ось приблизно такі пристрої зазвичай бувають в категорії низькобюджетних планшетів.

Але Leader International запропонував за такі гроші IPS-матрицю з великими кутами огляду - і вже одне це коштувало того, щоб зацікавитися продуктом. А вже далі - більше.

більше

Наприклад, процесор. Чи багато в низькобюджетних планшетів потужних двоядерних «каменів»? Навряд чи. А тут у нас гігагерцовий невідомої марки процесор з 512 МБ оперативної пам'яті в семидюймовий моделі, і оспіваний поетами двоядерний NVidia Tegra 2 на гігагерцовий ARM Cortex A9 - в 9.7-дюймової. Об'єм оперативної пам'яті «великого» планшета неясний, але за логікою речей він повинен бути або 768, або ж 1024 МБ.

Ще одна «цукерка» - ОС Android 4.0. Leader International не стали викручуватися і розмінюватися на попередні версії операційної системи (як, наприклад, зробив Polaroid зі своїми планшетами Spectrum), а відразу ж заявили про Ice Cream Sandwich, що, безсумнівно, додає їм очок і мужності.

Бічна грань планшета буквально поцяткована інтерфейсеимі роз'ємами

Правда, дозвіл IPS-екрану наводить на думку про те, що зробити щось зробили, але не до кінця. У моделі з діагоналлю 7 дюймів воно практично таке ж, що і у 9.7-дюймової: 1024х600 і 1024х768 пікселів відповідно. Однак, невелика різниця в другій цифрі обертається різницею в співвідношенні сторін: 16:10 Біля молодшої моделі проти стандартних «кінескопів» 4: 3 у старшої. Тут знову-таки вбачаються паралелі з Polaroid Spectrum , Що наводить на нехороші думки про загальні китайське коріння всіх цих планшетів. Навіть незважаючи на IPS з заявленими кутами огляду в 178 градусів.

А ось що вже зовсім дивно - так це абсолютно халатне ставлення до питання про відеокамері. Тільки старшу модель удостоїли фронтальної і тилової камер, причому лише на два мегапікселі - кожну. І навіть забезпечили її власним додатком для відеоспілкування під назвою Fring, ніж, насправді, грішать багато виробників, як імениті, начебто Logitech і HTC, так і не такі відомі.

З неназваного залишилися тільки слот для micro-SD карт (в молодшій моделі - до 16 ГБ) і порт mini-HDMI. Власне, на цьому інформація вичерпується.

Команда А"

Напевно, ви не звернули увагу на букву А, яка є в назві кожного з планшетів - і зовсім даремно. Якщо зайти на сайт виробника, компанії Leader International, то може побачити на сайті моделі Impression 7 і Impression 10, опис та технічні специфікації яких дозволяють зробити висновки про те, що перед нами - поліпшені версії, або навіть «спадкоємці» вже продаються компанією планшетів, причому поліпшені серйозно.

Якщо зайти на сайт виробника, компанії Leader International, то може побачити на сайті моделі Impression 7 і Impression 10, опис та технічні специфікації яких дозволяють зробити висновки про те, що перед нами - поліпшені версії, або навіть «спадкоємці» вже продаються компанією планшетів, причому поліпшені серйозно

За запевненням виробника планшет буде мати дуже хороший кут огляду

Наприклад, у моделі Impression 7 в специфікаціях значаться такі важливі речі як акселерометр і G-сенсор, фронтальна VGA-камера, 4 ГБ внутрішньої пам'яті і Wi-Fi 802.11 b / g / n. Що дозволяє припустити, що такі, безумовно, потрібні речі будуть присутні і в наступнику нинішньої сімки. Решта виглядає менш привабливим, особливо резистивний екран. GPS немає ні в одній моделі і, судячи з усього, навіть і не планується в новинках.

А ось Impression 10, як і його спадкоємець, наштовхує нас на висновок, що саме 9.7-дюймова версія зміниться дуже слабо. Взяти хоча б екран - той же розмір, та ж матриця, то ж дозвіл, той же тип екрану. Процесор, правда, попереднього покоління, та й тилової камери немає ... але зате все інше на місці, і ми навіть можемо дізнатися ємність акумулятора «десятки» - 6800 мАг, що, за словами виробника, вистачає на 6 годин «відтворення». Чого саме можна відтворювати до шести годин, Leader International не уточнили.

Зовнішність не головне?

А ось що стосується зовнішнього вигляду, ми знову зустрічаємо цю дивну конфігурацію, коли сенсорні клавіші управління на планшеті з великим екраном розташовуються збоку - йдеться в даному випадку про попередніх моделях, оскільки раз новинки будуть на четвертому Android, якому кнопки взагалі не потрібні, даними фактом можна знехтувати. Звичайно, співвідношення сторін 4: 3 у I10A засмучує в будь-якому випадку.

З іншого боку, добре, що в «десятці» фронтальну камеру нарешті поставили на місце - у її попередника камера розташовувалася чомусь в правому верхньому куті, а у I10A вона тепер перебуває там, де їй і належить бути - по центру. Залишається сподіватися, що «сімки» дане нововведення також торкнеться.

Що ж стосується загального дизайну, то ніяких сюрпризів тут немає - стандартна чорна окантовка навколо екрану і округлені торці. Ось тільки в семидюймовий моделі дизайн виглядає трохи дивно з-за того, що верхня і нижня частина дуже широкі, в той час як відстань від граней екрану до бічних торців дуже мало. Фотографій I10A поки не показали, але, по всій видимості, відрізнятися від I10 новинка буде слабо.

Фотографій I10A поки не показали, але, по всій видимості, відрізнятися від I10 новинка буде слабо

Товщина корпусу пристрою не надто приваблює

половина собаки

Власне, у продажу нові планшети повинні з'явитися буквально днями. І якщо Leader International I7A з IPS-екраном і виглядає досить цікавою покупкою (за умови, що частина неназваних характеристик будуть як мінімум не гірше, ніж у попередника) за свої 180 доларів (трохи більше 5000 рублів), то 9.7-дюймова модель нічого особливого з себе не представляє. Якщо поглянути на цей сегмент, то він виявиться досить великий: I10A доведеться конкурувати як з безліччю таких же маловідомих брендів на кшталт 3Q, Point of View, iRU або Ross & Moor ;, так і з деякими представниками більш відомих марок на кшталт Archos, Pocketbook і Creative. І ще невідомо, хто кого переборе.

З іншого боку, все може вирішити програмна підтримка та сервіс - хто знає, може бути Leader International раптом, та й покаже що-небудь на рівні мажорних брендів.

А якщо планшети не з'являться на світовому ринку, якщо Leader International вирішить, як і Lenovo, відкласти або і зовсім не виводити в «великий світ» свої новинки - що ж, плакати ніхто не буде. Тому що схожі моделі можна буде замовити в одному з численних китайських інтернет-магазинів в потрібній комплектації.

PS

У відеоролику, де компанія-виробник демонструє Impression 10 (попередню модель розглянутої в даному предобзоре Impression 10A), всіляко підкреслюються гідності екрану планшета з співвідношенням сторін 4: 3. Щасливий закадровий голос старанно запевняє нас, що саме такий формат використовується мало не в усіх фільмах, відеороликах і фотографіях.

Щасливий закадровий голос старанно запевняє нас, що саме такий формат використовується мало не в усіх фільмах, відеороликах і фотографіях

Новий пристрій китайського виробника має всі шанси знайти споживача, якщо тільки дійсно з'явиться на прилавках магазинів

Напевно, хтось повинен натякнути китайському вендору про те, що все перераховане давно можна знімати в форматі 16: 9 (і 16:10), а фільми в 4: 3 можна знайти сьогодні хіба що якщо дуже постаратися і то, якщо це буде телевізійний формат, а не театральний. Відеороликів в 4: 3, звичайно, досить багато, а ось широкоформатні фотографії сьогодні вміють знімати навіть більшість сучасних смартфонів, не кажучи вже про «мильниці» і професійної техніки.

Загалом, висновок ми вже озвучили.


Ну самі подумайте - що можна випустити за 200 доларів в роздріб?
А що таке Leader International?
Але, може бути, поки нічого?
Так для кого продаємо щось?
Як сьогодні найпростіше відзначитися?
Але однією ціною сьогодні не взяти: технічні характеристики повинні бути такі, щоб всі здивувалися і запитали «А як так можливо?
Чи багато в низькобюджетних планшетів потужних двоядерних «каменів»?
Зовнішність не головне?