Інтегровані графічні адаптери Intel будуть підтримувати технологію Vulkan
Intel оголосила про те, що їх чіпсети будуть підтримують технологію Vulkan на ПК c Windows 10. До сих пір підтримку нового графічного API забезпечували тільки графічні процесори від Nvidia і AMD, але схоже, що Intel вирішила змінити свій курс розвитку і також забезпечить підтримку Vulkan в своїх інтегрованих графічних адаптерів, починаючи з лінійки Apollo Lake в плоть до Kaby Lake.
Розроблена Khronos Group, Vulkan API в перші з'явилася на ринку в 2015 році і становить пряму конкуренцію DirectX API від Microsoft. Дана технологія дозволяє об'єднати ресурси GPU, центрального процесора і операційної системи для забезпечення більш якісної обробки графіки. Геймери, звичайно, найбільша аудиторія, Коротя отримає вигоду від даного API, але не варто також забувати про любителів якісного кінематографа, не кажучи вже про користувачів професійного графічного софту.
Vulkan, на думку розробників, має ряд переваг в порівнянні з технологією DirectX, яка була промисловим стандартом протягом двох десятиліть. Такі компанії, як Nvidia і AMD (творця технології) швидко адаптували свою продукцію до нової технології Vulkan, але виробники процесорів, такі як Intel прийшли до цього не так швидко. Новина про те, що продукція Intel буде підтримувати технологію Vulkan обрадувала шанувальників фірми, так як вони вважають що дана API дозволить поліпшити якість графіки і забезпечить кращу підтримку VR.
Крім того, Vulkan менш ресурсномістка технологія, ніж DirectX. Дане рішення Intel відкриє величезні можливості для розробників, а також виробників VR-гарнітури і забезпечити подальший розвиток технології Vulkan. Більш детальну інформацію можна буде дізнатися в день офіційного підтвердження даної інформація, який відбудеться в найближчі місяці.
ДЖЕРЕЛО