Виробники шоломів віртуальної реальності вперше продали більше 1 млн екземплярів за квартал, однозначний лідер
Згідно з даними дослідницької компанії Canalys, в третьому кварталі поточного року продажі шоломів віртуальної реальності вперше перевищили позначку в 1 млн примірників. Безсумнівним лідером VR-сегмента виступає Sony з часткою 49% - японської компанії вдалося продати за три місяці близько 490 тисяч шоломів PlayStation VR. Цікаво, що на рідному для себе японському ринку компанія взагалі займає більше 80% ринку.
На другому місці йде Oculus, якій вдалося продати близько 210 тисяч моделей Rift (21%), на третьому - HTC з показником 160 тисяч проданих гарнітур HTC Vive (16%). Всі інші виробники VR-шоломів сумарно зайняли всього 14% ринку. Четвертий квартал 2017 року має виявитися ще більш успішним у зв'язку зі святковим сезоном і більш активними продажами моделей з підтримкою платформи Windows Mixed Reality .
Відзначимо, що подібні успіхи сегмента аналітики пов'язують з різким зниженням цін на призначені для користувача пристрої. Наприклад, компанія Oculus кілька разів знижувала вартість на модель Oculus Rift і контролери Touch - з $ 599 на початку року до $ 399 восени , А також представила бюджетну автономну гарнітуру Oculus Go з цінником всього $ 199 (Вона повинна надійти в продаж на початку 2018 року).
Модель HTC Vive в момент анонса коштувала $ 799, але зараз її можна купити за $ 599, а Sony вирішила не знижувати і так досить невелику вартість PlayStation VR ($ 399), зате безкоштовно включила в комплект камеру PS4. До того ж, зараз можна знайти японський шолом ще дешевше, в тому числі в Україні - наприклад, за даними Hotline.ua його вартість варіюється від 7 500 до 15 000 грн.
джерело: Variety