"1С: Підприємство" виходить на ринок Німеччини

CeBIT

Після багаторічної перерви фірма "1С" взяла участь в проходила в середині березня в Ганновері (Німеччина) виставці CeBIT. На своєму стенді вона представила платформу "1С: Підприємство", а також прикладні рішення, підготовлені спеціально для німецького ринку - "1C: Finance & Trade" і "1С: Business Suite".

Перша реакція на цю новину - здорово, почалося! Друга - а чому все це відбувається тільки зараз, в 2007 г.?

Дійсно, кому, як не лідеру вітчизняної софтверної галузі на своєму прикладі продемонструвати світовому ринку можливості російських розробників, про великий потенціал яких ми часто чуємо останні років п'ять, в тому числі і з найвищих трибун, і надати вагомі аргументи, які підтверджують тезу про те, що наша країна може виступати не тільки як офшорний розробник ПЗ на замовлення, а й як постачальник масових програмних продуктів, причому під російською (це важливо!) торговою маркою. Тим більше що здатність вести успішну боротьбу з провідними зарубіжними брендами в сфері економічного софта "1С" вже довела за останні роки. Правда, поки на своєму полі.

Звичайно, назвати "1С" новачком на західних ринках не можна - компанія давно і досить успішно представлена ​​за кордоном ігровим напрямком. Але все ж гри і економічний софт - це "дві великі різниці". Адже в другому випадку мова йде про те, що клієнт застосовує цей софт для автоматизації критично важливих ділових процесів. Просування бізнес-рішень складніше в порівнянні і з загальносистемними засобами (безпека, адміністрування), так як тут істотно вище вимоги до організації сервісної підтримки, адаптації до місцевих національних умов і ін.

Просування бізнес-рішень складніше в порівнянні і з загальносистемними засобами (безпека, адміністрування), так як тут істотно вище вимоги до організації сервісної підтримки, адаптації до місцевих національних умов і ін

Інтерфейс продукту "1С: Business Suite" змінений у порівнянні з російськими продуктами "1С"

І все ж, чому у зарубіжних постачальників ERP-рішень виходить вихід на світові простори, а у нас поки не дуже? Причому тут ми маємо на увазі не гігантів типу SAP або Oracle, а відносно невеликі компанії на кшталт шведської Scala або датської Navision (правда, обидві вони вже "колишні", але не через те, що виявилися невдахами, а навпаки - успішними гравцями) , які змогли домогтися успіху далеко за межами Європи, в тому числі в країнах з іншим менталітетом (Азія, Південна Америка) і часто мінливих законодавством (Росія).

Певну активізацію своєї діяльності за межами СНД фірма "1С" почала ще чотири роки тому одночасно з випуском нової платформи "1С: Підприємство" 8.0, одним з нововведень якої було створення технологічної основи для реалізації інтернаціональних прикладних рішень. Сама платформа практично відразу була випущена у варіанті підтримки різних національних призначених для користувача інтерфейсів (в даний час є 10 іноземних мов, в тому числі англійська та німецька). І все ж доводиться констатувати: вихід "1С: Підприємства" за межі пострадянського простору поки не відбувся.

На останній партнерської конференції директор "1С" Борис Нуралієв навів такі відомості: найбільш активно робота ведеться в Болгарії, є певний розвиток продажів в Румунії. На початку року почалися поставки в'єтнамської версії "1С: Бухгалтерія", в лютому в тестовому режимі продукти компанії представлені в Польщі.

Сам перелік цих країн показує, що просування за рубіж йде досить випадковим чином, на основі приватних ініціатив тих чи інших партнерів. Чим це можна пояснити? Я б тут назвав дві взаємопов'язані причини.

1. Бізнес-модель "1С: Фрачайзінга" була спочатку націлена на діяльність всередині країни: організаційна схема є досить централізованою, при цьому сама "1С" виступає в якості постачальника прикладних рішень для кінцевих користувачів, а партнерам відводиться роль в першу чергу внедренцев. При просуванні за кордон потрібно надавати більше свободи партнерам і делегувати їм функції розробника прикладних рішень.

2. Зростання продажів економічного ПО "1С" вже багато років тримається на дуже високому рівні: 30-50% в рік. Витримувати такі темпи досить складно, хоча б з точки зору управління бізнесом, адже мова йде про величезну партнерсько-корпоративній структурі (розробкою, впровадженням і супроводом займається приблизно 100 тис. ІТ-фахівців!). У цих умовах форсувати розвиток бізнесу ще й за рахунок розширення географії дуже складно.

У цих умовах форсувати розвиток бізнесу ще й за рахунок розширення географії дуже складно

Локалізовані версії прикладних рішень "1С: Підприємства" 8.0

І тим не менше уявлення "1С: Підприємства" на CeBIT'е свідчить про серйозний намір компанії вийти на європейський ринок. Що ж було привезено на виставку?

Продукт "1С: Finance & Tradе" - вперше представлене готове рішення, розроблене "1С" за участю ряду партнерів і призначене для автоматизації бізнес-процесів торгової фірми: фінансового обліку і планування, банкінгу, управління закупівлями, продажами, запасами, активами. Це аналог продукту "Управління торгівлею", але реалізований з урахуванням практики ведення бізнесу в країнах Західної Європи і забезпечений англійським інтерфейсом.

Бізнес-додаток "1С: Business Suite" повністю написано "1С-Рарус" - найбільшим партнером фірми "1С", частиною активів якого вона сама і володіє. Це застосування призначене для малих і середніх компаній, що займаються оптовою торгівлею, розсилкою, а також працюють в сфері послуг. Його функціональність (управління закупівлями, продажами, запасами, взаємовідносинами з клієнтами, доставкою продукції) в значній мірі перетинається з "1С: Finance & Tradе", але воно більше орієнтоване саме на німецьких замовників і підтримує багатомовний інтерфейс: російська, англійська та німецька. У ньому змінено в порівнянні з вітчизняними додатками і сам принцип призначеного для користувача інтерфейсу, з урахуванням вимог німецьких користувачів.

Окремо відзначимо, що в якості самостійного продукту на виставці продемонстрована і власне платформа під назвою "1С: Enretrpise" (в Росії вона окремо не продається і не ліцензується). Це говорить про те, що фірма має намір більш активно розвивати за кордоном (що цілком логічно) партнерські відносини саме з незалежними розробниками.

У звичайній для себе манері "1С" досить скромно заявила про мету своєї участі в CeBIT'2007 - вивчення можливості залучення нових партнерів з розробки та просування рішень на платформі "1С: Підприємство" 8 в країнах Європи, Азії та Америки. Більш того, обидва прикладних рішення були представлені у вигляді бета-версій (що також незвично для "1С"); почати продажі комерційних продуктів передбачається в кінці літа.

Організаційно діяльність в Німеччині буде вестися через офіційно зареєстроване представництво 1С Germany * 1. Найактивніша роль тут відводиться компанії "1С-Рарус", яка в даному випадку буде працювати не під своїм (як в Росії), а під загальною "материнської торговою маркою". Треба сказати, що початок просування "1С: Підприємства" саме в Німеччині (це підтвердив і Борис Нуралієв) багато в чому розпочато з ініціативи "1С-Рарус", яка в попередні відвідування CeBIT зав'язала ряд ділових контактів в цій найбільшій європейській країні.

_____

* 1 За кордоном "1С" виступає під інший торговою маркою, ніж в Росії: 1С (c латинською літерою С).

Коментуючи плани виходу на німецький ринок, Борис Нуралієв крім іншого підкреслив два сприятливих фактора. Перший - наявність в Німеччині досить великого числа вихідців з колишнього СРСР, яким (і як партнерам, і як клієнтам) буде корисна наявність російськомовної підтримки продуктів * 1. Другий - активний вихід російських бізнесменів на зарубіжні ринки, створення тут філій, нових підприємств тощо. Багато з них вже добре знайомі з рішеннями "1С" і готові до їх застосування на своїх зарубіжних майданчиках.

_____

* 1 1С Germany знаходиться в Ганновері, де є велика російськомовна діаспора.

Говорячи про конкретні підсумки участі в CeBIT'2007, керівник "1С-Рарус" Дмитро Казачков зазначив, що в першу чергу ставилося завдання пошуку замовників, на яких можна було б відпрацювати схеми впровадження і супроводу готових прикладних рішень. Наступний етап - початок формування партнерської мережі, принципи побудови якої, напевно, будуть відрізнятися від тих, що використовувалися в Росії.

Версія для друку

Посилання на цю статтю: [URL = http: //www.pcweek.ru/themes/detail.php? ID = 82319] "1С: Підприємство" виходить на ринок Німеччини [/ URL]
Треба відзначити що 1С тепер, через 2 роки, представлена ​​двома фірмами в Німеччині //http://www.fascn.eu/
FAS Finanz Analytische Solutions GmbH як видно з інтернету вкладає чималі кошти і зусилля в рекламму і просування продукції 1С на ринку Німеччини. Компанія стає лідером на інформаційному полі інтернету і випустила власне рішення. Знову ж фірма першої організувала презентацію програм 1С в Баварії //http://www.discover-ict.eu/

Нещодавно вийшла конфігурація управління номенклатурою англійською мовою Elisy Inventory Management. Розповсюджується безкоштовно як демонстраційна конфігурація для нової платформи 8.2. Завантажити її можна тут: 1centerprise.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=6]1C:Enterprise downloads

21 жовтня компанія FAS Finanz Analytische Solutions GmbH планує вже став щорічним, 1С семінар в Мюнхені. Планується презентація оновлень і планів щодо виходу галузевих рішень на платформі 1С для Німеччини.

1С просто супер!
Самі є 1C: Франчайзі, рухаємося, стараємося.
У 1С велике майбутнє. Порівняти будь-який програмний продукт на платформі "1С: Підприємство" просто нема з чим. Одна тільки техпідтримка що стоїть, тисячі партнерів по всій країні і СНД, а тепер ще й в Німеччині.
Респект творцям! А саме Борису Нуралієва!

Російсько-німецька компанія, що заснована на Уралі FAS Finanz Analytische Solutions GmbH успішно подолала спад в галузі і вже вдруге поспіль представлятиме на найбільшій софтверної міжнародній виставці Cebit програмні продукти 1С для європейських клієнтів.
http://www.fascn.eu/RUS/Cebit2011.html
Думаю, виставка буде проходити під девізом - Ветер перемен і він вже подув. Нас знайти Hall 9 стенд B20.

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі.

Чим це можна пояснити?
Що ж було привезено на виставку?
Php?
Php?